home pomoc
o nashurtkoszyknewsy rejestracjaopinielinkifaq
Szukaj:
Akcesoria
Buty Taktyczne
DEMOBIL
Farby kamuflujace
Flagi i chusty
KA-BAR
Kabury i Ładownice
Latarki i źródła światła
Naczynia i pojemniki na płyny
Namioty
Naszywki i insygnia
Noże i akcesoria
Odzież
Odzież dziecięca
Okulary, gogle, maski
Paski i Szelki
Pojazdy
Reprodukcje/Rekonstrukcje
Siatki
Śpiwory
Torby i plecaki
Wydawnictwa

  login
  hasło
  dalej
Zobacz wyniki sond


Pytasz, wiesz i masz

1. Jak mam zrobić zakupy?

To bardzo proste. W tym celu udaj się do menu POMOC lub kliknij tutaj. Tam poprowadzą Cię aby zakup był łatwy i przyjemny.

2. Jak mam zapłacić za towar?

Tu masz dwie opcje:
 
  1. Przelew na konto. Szybko, łatwo i przyjemnie.  Dokonujesz przelewu na konto na nasz rachunek bankowy - Po otrzymaniu przelewu staramy się wysłać paczkę w ciągu 2 dni roboczych. 
     
  2. oto dane do przelewu:                                                                                                                          
    13 2490 1057 0000 9900 9111 5669
    PRIS- Maciej Chojna
    70-200 Szczecin
    Ul.K.K. Polskiej 19/1
     
    Prosimy o dopisek w tytule wpłaty:
    (...nick klienta) (nazwa towaru) transakcja nr (......)

                                                                                                                                     Do wartości towaru dopłacasz 14 PLN.

  3. Wysyłka za pobraniem. To dla tych, którzy się boją, że jesteśmy nieuczciwi :). Po telefonicznym potwierdzeniu Twojej osoby, zakupiony przez Ciebie towar pakujemy i wysyłamy. Do wartości towaru dopłacasz 18 PLN.
     
3. Ile zapłacę za przesyłkę
Zapłacisz tyle ile wynosi suma zakupionych przez Ciebie towarów oraz koszt wysyłki. Jeśli wartość zakupionych przez Ciebie rzeczy wynosi więcej niż 399zł - PRZESYŁKĘ MASZ ZA FRIKO - www.ARMYSHOP.pl PŁACI ZA CIEBIE!!!

4. Kiedy dostanę paczkę?

Od momentu przyjęcia zamówienia ARMYSHOP.pl spręża się byś dostał to co nabyłeś jak najszybciej. Paczki wysyłamy Pocztą Polską lub firmą kurierską GLS. Poczta ma 14 dni na dostarczenie paczki do Ciebie, od momentu wysłania. Jeżeli w tym terminie paczka nie dotrze prosimy o kontakt, wówczas reklamujemy paczkę na poczcie a kolejną wysyłamy do Ciebie. Kurier GLS zazwyczaj jest u Ciebie na następny dzień od daty wysyłki.

5. Wymiana lub zwrot?

Zarówno są możliwe wymiany jak i zwroty. Po uprzednim kontakcie telefonicznym z obsługą sklepu i ustaleniu szczegółów.



6. Coś jest nie jasne? Masz wątpliwości? Chciałbyś o coś zapytać ale boisz się?

Nie pękaj! Sebastian jest po to by ci pomóc! Więc wal śmiało! Kliknij tutaj! LUB ZADZWOŃ 091-433-22-01

http://m65.pl/